Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Zarządzania Incydentami i Problemami

Wynagrodzenie 8000-10000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia Umowa o Pracę
Miejsce pracy Praca zdalna
Opis oferty

Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.

Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.

Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!

 

Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!

 

Dołącz do zespołu Centralnego Ośrodka Informatyki i weź odpowiedzialność za niezawodność kluczowych usług cyfrowych państwa. W roli Starszego Specjalisty ds. Zarządzania Incydentami i Problemami będziesz odpowiedzialny za skuteczne prowadzenie i koordynację działań związanych z incydentami oraz analizą problemów – od bieżącego monitorowania i reakcji, po identyfikację przyczyn źródłowych oraz współpracę z zespołami technicznymi i biznesowymi. Twoja praca pomoże zapewnić, że miliony obywateli mogą nieprzerwanie korzystać z usług cyfrowych państwa.

Twój zakres obowiązków
  • Koordynacja diagnozy i analiz przyczyn incydentów i problemów
  • Opracowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji procesów zarządzania incydentami i problemami
  • Zarządzanie komunikacją między zespołami IT a biznesem w sytuacjach kryzysowych
  • Udział w audytach oraz przeglądach procesów ITSM
  • Identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
  • Uczestnictwo w spotkaniach zespołu i szkoleniach wewnętrznych
  • Koordynacja działań związanych z usuwaniem przyczyn problemów oraz ich dokumentowanie
  • Wspieranie specjalistów niższych stopniem w rozwiązywaniu problemów i prowadzenie szkoleń
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i wynikających z potrzeb COI, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
Nasze wymagania
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu incydentami lub problemami.
  • Bardzo dobra znajomość procesów ITSM oraz metodyk ITIL4 (np. ITIL Foundation)
  • Praktyczna znajomość metodologii analizy trendów, korelacji zdarzeń oraz identyfikacji przyczyn źródłowych (RCA)
  • Umiejętność obsługi pakietu Ms Office w tym średnio zaawansowana znajomość Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność zarządzania czasem w realizacji zadań
  • Umiejętność działania pod presją czasu oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach kryzysowych
  • Komunikatywność na wysokim poziomie – zdolność do przekazywania złożonych informacji technicznych w sposób zrozumiały, zarówno w dynamicznych sytuacjach operacyjnych, jak i w ramach działań analitycznych
  • Inicjowanie działań usprawniających procesy oraz identyfikacja i zgłaszanie potrzeb biznesowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z MS Excel na poziomie zaawansowanym, w tym umiejętność tworzenia makr i automatyzacji z wykorzystaniem VBA
To oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
  •  Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
  • Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
  • System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników 
  •  Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
  • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
  • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
  •  Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
  • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
  • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
  • Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾


    PREMIE I BENEFITY
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Premie uznaniowe
  • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
  • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
  • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Platforma kafeteryjna MyBenefit 
  • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
  • Pakiet medyczny 
  • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
  • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 21 lipca 2025