Specjalista/Specjalistka / Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Wsparcia Użytkowników

Wynagrodzenie 6 500 - 9 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Miejsce pracy Warszawa; Łódź
Opis oferty

W COI nie mamy owocowych czwartków, za to zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie i dbamy o dobrą atmosferę pracy. W dodatku robimy coś ważnego: budujemy systemy, które ułatwiają korzystanie z usług publicznych. Jesteśmy „tymi od mObywatela”. Ty też możesz mieć m.in. w nim swój udział!

Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!

Twój zakres obowiązków
  • Realizacja zgłoszeń użytkowników w tym diagnoza, rozbudowa, konfiguracja i rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu IT
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
  • Wspomaganie użytkowników przy bieżącym użytkowaniu sprzętu oprogramowania i usług IT oraz przeprowadzanie podstawowych szkoleń wprowadzających użytkowników w systemy teleinformatyczne Centralnego Ośrodka Informatyki
  • Realizacja zdalnego i stacjonarnego wsparcia użytkowników Centralnego Ośrodka Informatyki
  • Przygotowywanie, konfigurowanie, rozbudowa, wydawanie i instalowanie sprzętu komputerowego.
    Instalacja i aktualizacja oprogramowania
  • Przygotowywanie i zapewnienie wsparcia informatycznego podczas posiedzeń, spotkań i konferencji w Centralnego Ośrodka Informatyk zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem
  • Wykonywanie napraw i modyfikacji sprzętu komputerowego według zleceń i dostępnych środków
  • Odnotowywanie podjętych działań w dedykowanych i wskazanych przez Centralny Ośrodek Informatyki w postaci zgłoszeń w Systemie ITSM HelpDesk. Monitorowanie postępów przy rozwiązywaniu błędów
    " Rzetelne prowadzenie dokumentacji i rejestrów dotyczących bieżącej obsługi użytkowników, w szczególności wniosków i protokołów."
  • Efektywne oraz możliwie jak najszybsze rozwiązywanie zgłoszonych problemów przez Użytkowników
  • Terminowa realizacja powierzonych zadań
  • Pełnienie dyżurów telefonicznych w wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego terminach
Nasze wymagania
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość systemów ticketowych
  • Znajomość systemów operacyjnych (Windows, macOS, Linux)
  • Obsługa oprogramowania biurowego
  • Podstawowa znajomość sieci komputerowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Znajomość narzędzi do zdalnego zarządzania
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, skanery)
  • Komunikatywność - umiejętność jasnego przekazywania informacji
  • Empatia - zrozumienie i wsparcie dla użytkowników
  • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz współpracy z innymi działami
  • Umiejętność zarządzania czasem i efektywnego priorytetyzowania zadań
  • Odporność na stres i umiejętność radzeniea sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Kreatywność - znajdowanie nietypowych rozwiązań problemów
  • Cierpliwość i spokojne podejście do trudnych użytkowników
  • Asertywność - umiejętność stanowczego, ale uprzejmego komunikowania się
To oferujemy
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [6 500 – 9 000 PLN brutto]
  • Pracę w modelu stacjonarnym
  • System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
  • Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
  • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
  • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
  • Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
  • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
  • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
  • Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾

PREMIE I BENEFITY

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Premie uznaniowe
  • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
  • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
  • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Platforma kafeteryjna MyBenefit
  • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
  • Pakiet medyczny
  • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
  • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat

W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.

Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html  

 
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 10 kwietnia 2025