Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

Wynagrodzenie 4 700 - 5 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Miejsce pracy Warszawa - hybrydowa
Opis oferty

Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.

Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.

Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!

Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!

Twój zakres obowiązków
  • Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników
  • Rejestrowanie i procesowanie incydentów, wniosków o usługę w systemie ITSM
  • Bieżąca analiza danych zawartych w incydentach oraz wnioskach o usługę
  • Udzielanie wsparcia funkcjonalnego
  • Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy liniami wsparcia, monitorowanie SLA, a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się z literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę
Nasze wymagania
  • Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center)
  • Podstawowa znajomość przeglądarek internetowych
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Praktyczna znajomość MS Office w tym MS Excel
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
  • Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin
To oferujemy
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [4 700 - 5 000 PLN brutto]
  • Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
  • System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
  • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
  • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
  • Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
  • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
  • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
  • Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾

 

PREMIE I BENEFITY

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Premie uznaniowe
  • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
  • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
  • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Platforma kafeteryjna MyBenefit
  • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
  • Pakiet medyczny
  • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł)
  • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat

 

W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.

Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html

 

Data ostatniej modyfikacji piątek, 13 czerwca 2025